now I go

Moa


Heej bloggen ska åka hem i från om 10 minuter ska få i mig lite mat sen åker jag till strömsholm.
Ska bli jätte roligt jag har packat i dag. Blev ju typ ingenting men hjälmen och sånt tog plats så det blev en väska endå.
Nanda är frisk det var inget fel med hennes ben så jag kommer kunna tävla på torsdag :D. Red henne i går och i dag och hon var pig båda dagarna mest i går men det var säkert för hon hade stått i tre dagar.
I dag var det ass fint väder så jag red ut och tog det lite lugnt var jätte mysigt och varm hoppas det håller i sig men det värkar inte som det.

Fick packa för tävlingen i dag för att på onsdag kommer jag typ inte hinna och på torsdag så startar jag tidigt så det blev packning i dag.

Men jag skriver på onsdag kväll och lägger ut bilder, Hare bra för det ska jag ha :D //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0