A challenge

Jag blev utmanad av: Nell

Så här går det till...

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han lr hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de
är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 speciella saker om mig:

1. Jag tar gärna på mig skulder, säger oftas förlåt till allting.

2. När jag var liten var jag som allergisk mot godis. Spydde på en gång :S

3. På en av mina hus står mitt namn stort och det tycker jag är lite coolt, alla har ju inte det "haha"

4. Jag gråtter gärna. Kan gråta från allt till Filmer, någon lämnar mig, eller en vanlig serie som extreme home makeover

5. Jag gillar oftas lite sura hästar. De som är för snälla tröttnar jag på, det ska vara lite utmaning. 

6. Jag älskar att matcha är ett litet freak.

Det var de ni fick veta om mig hade lite svårt att komma på saker.

Jag utmanar:
Vickan
Bella 
Frida
Anna
Fanny
Ida

Hare bra/N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0