where do we go from here? How do we carry on?

(Om ni undrar över mina rubriker så kommer det från låt texten jag lyssnar på just nu och har ibland ingen betydelse till inlägget)

Heej bloggen, har inte skrivit på tre dagar även fast jag har haft lite saker att säga men skolan och annat har gått i för väg. Min planering har gått hyfsat rätt red ut med Anna i måndags och det var jätte kul anna och jag hade kul. Senare tillbringade jag välldigt mycket tid i andra stället och lekte med Herkuses, han kunde buga och allting ass söt.
I tisdags red jag i ridhuset Nanda var mycket fin. Vi har ju tagit ett steg till nu och helt plösligt går hon stadigt och gör det jag vill, känner mig stolt när jag rider med andra. Förut skämdes jag mäst men nu har jag nått att visa =).
I onsdags vilade Nanda, jag var inne i stan med mamma och köpte jeans till mamma och en as gullig kjol till mig. För i morgon är det tjejkväll hos Sandra vi ska fira att hon fyller år och jag har infört sommartema även fast jag ville bara ha det men många börjar gå med mitt tåg nu :P.

Idag red Sara Nanda var jätte fin, asså JÄTTE FIN. Hon var rund i kroppen och arbetade i varje steg, så hon blev svettig (inte vanligt på Nanda om ni undrar) Sara var mycket nöjd hon märkte att jag rider bättre nu för nanda sökte sig neråt och letade stöd när hon började ta tyglarna och det är bra.

I morgon ska jag då till Sandra ska senare på kvällen sova hos Frida.
På lördag blir det säkert programridning för dommare, mycket kul
och på söndag blir det lektion för Sara kanske den sista träningen innan tävlingen Vickan ska hänga med då:).

Fotade lite idag blev lite fina bilder eller vad tycker ni?
Nanda
Nanda
Nanda
Nanda
nanda och Moa
Hare bra //N&M

Kommentarer
Postat av: tobbe

ni e så söta moa, både du och hon!!!<3

2010-05-25 @ 16:41:14
Postat av: Linnea eriksson

Hon hade det så bra hos dig älskade nanda <3 Bättre en Hos hennes Ägare som har henne nu ...... men jag har henne nu och rider ordentligt <3 <3 <3 Fina nanda <3 <3

2012-11-28 @ 20:23:42
Postat av: Linnea eriksson

För att hennes ägare är jag kompis med ... och hon hinner typ inte med skolarbete och så men JAG !<3 försöker göra allt jag kan för nanda allt <3 <3 <3

2012-11-28 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0