No one sleeps when i'm awake

Heej bloggen sitter nu i skolan. Åkte med mamma tidigt i morse så jag är tvungen att sitta här en timme. Hoppas att någon ska komma. Nu har vi ju haft sportlov, kanske inte var det bästa jag var sjuk och Nanda skadade sig. Men nu mår jag bra och hon med. Var med frida i lördags vi fotade en massa vi va som små barn vi var ute i snön först åkte pulka sen va i deras lekpark men man ska väll vara barn när man kan :P. I Söndags red jag lektion som gick ass bra Nanda var inte halt, eller hon blev aldrig halt. Men till lektionen Nanda var ass fin hon var rund i formen och konsentrerade på mig. Sara tyckte jag hade tagit ett steg till i min ridning och det hade jag väntat på.
Det som jag tycker är lite roligt på söndag morgorna ska de alltid harva innan jag rider men blev inte så. Så jag fick rida men en traktor i ridhuset som gick ass bra Nanda bryde sig inte ett dug även fast den körde bredvid oss. Hon är speciell.

Veckan kommer se ut så här:

Måndag(idag): Rida ut, arbeta henne

Tisdag: tror att Sara ska rida.

Onsdag: Ridhuset, träna på de som jag gjorde i söndags

Torsdag: Promenad, måste ändå tänka på såret

Fredag: Vila, tror Sandra har tjejmiddag :P

Lördag: Programridning? tävlings sektionen håller på att fixa något

Söndag: Lektion för Sara

Så ser veckan ut jag kommer ta det hyfsat lugnt vill inte att Nanda ska bli halt eller skadad igen.
Hare bra, nu börjar skolan och plugget ska ju in på strömsholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0