Twilight Event


Heej bloggen i dag är det alla twilight fans har väntat på. De som sov utanför sergel har väntat på. Tayllor och Kirsten eller Jacob och Bella kommer till stockholm. Det börjar kl 6 jag vet inte vad som kommer hända men det får vi se. Jag ska sitta bredvid min kompis Ida de andra fick plaster på andra ställen.
BILD: FRÅN SERGEL PÅ MORGONEN


Jag ska rida i dag också faktis snart, hade tänkt att ta en skritt tur till lyckeby och sen tillbaka Nanda har säkert lite träningsvärk från i går så jag tar det lugnt ska rida lektion i morgon så det blir bra med en lugn tur.

Tänkte bara medela att jag nästan eller säkert åker till Fallsterbo efter ridlägret. Malin hämtar mig på ridlägret sedan åker vi. Så nu på onsdag ska jag packa inför Umeå, ridläger och Fallterbo. Så nu håller jag på tvätta alla kläder jag ska ha med mig.

Hare bra /N&M
Skriver i morgon hur det var, kameran hänkar så jag fotar också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0