Nothing to loose

Heej bloggen, har varit hemma hela dagen för mina pappeljoter i håret. Vill inte dra någon stans med dom för jag ser helt knäpp ut, haha :P. Fast jag gick till stallet i morse för Sara skulle rida så jag var tvungen att ta hand om Masala när Sara red Nanda. Det gick inte så bra, Nanda var lite jobbig men hon blev mycket fin på slutet. Ska rida lektion i morgon och Sara sa att vi ska rida med hackamore, (spännade) har bara ridit med vanligt bett eller ett tag red jag med rakt appel bet :). Men i morgon ska vi testa med hackamore, om inte det funkar ska vi testa sidepole (stavning) det är också ett träs utan bett.

Om ni då undrar varför jag har saker i mitt hår så är det för att det är bal i kväll :D jag är skit peppad har köpt allt och det blev en svart lång klänning med finna smycken, ni får se mig i morgon hur jag såg ut.
Kommer säkert komma lite tårar i kväll, hoppas det inte förstör sminket.

Just nu gör jag inget speciellt, har inget plugg kvar :) och mina poäng blir 280 jag fick MVG i SO är så glad. Med 280p kommer jag säkert in på strömsholm :). Har i allafall tittat lite på bilder nu på för middagen ska snart äta något sedan fixa naglarna och lite sånt :).

Här är bilder på mitt gudbarn Zelina
Zelina
Zelina och Masala
Hare bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0