I wanna be a billionaire so fricking bad

heej bloggen, i dag är det skit fint väder ni kanske undrar då varför jag sitter inne på datorn men har legat ute i solen tre timmar och har precis ätit mat så tänkte vila lite inne. Fick faktis färg blev mycket nöjd, jag hatar att sola men i dag orkade jag hade på radion så då funkade det. Somnade inte i dag men låg och halv sov hela tiden.
I kväll ska jag till gårdens med några vänner de kommer säkert vara flera där. Brukar alltid bli många där så det blir as kul, alice fyller år så jag tror alla ska fira henne. Jag ska i allafall sova hos elin så jag bloggar i morgon kväll för på förmiddagen ska vi till någon strand och sola sedan ska jag till tandläkeren sen rida.
I dag ska mamma rida hon ska rida ut. Hon blev jätte glad när jag frågade hon brukar inte rida Nanda så ofta men i dag får hon :).

De jag har kommit på är att nästa vecka på tordag åker jag till umeå, är där till lördag sen på söndag är det ridläger :D sen efter ridlägret ska jag kanske bara kanske till fallsterbo inte riktigt säkert än men fatta jag måste köpa en massa saker, på fredag ska jag och mamma köpa lite sommar kläder och sånt. Önskar mig mycket skulle också vilja åka till hööks och köpa några saker till Nanda, men vi får se mamma åker på söndag.

Nu ska jag i väg och hämta Frida, hare bra /N&M
Ni får en sommar bild på mig och Sandra :)
Sandra Och Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0