They are so full of love

Heej bloggen, ska göra ett litet kort inlägg i söndags var jag och entligen träffade Sandra och bella det var kul att se dom i gen länge sän det var mycket jag var tvungen att veta om.

I dag och i går har jag jobbat hemma och i stallet är klart med stallet ni ska få se i morgon före och efter bild, hemma hjälper jag pappa på taket som vi ska lägga om och det har gått bra ska hjälpa han hela veckan.
Jag håller nu också på att ta hand om anders katter som vi gör varje sommar de är så underbara älskar dom.

Nanda har det gått as bra hon har varit så fin vill bara rida dressyr red de i söndags tror jag och Nanda var så jävla fin jag var så nöjd efter 10 minuter och de höll sig tills jag slutade. Vi har ingen bra volt nu så man kan inte rida dressyr tråkigt som fan men jag rider ut hela tiden i dag red jag själv till lyckeby och runt. Nanda var jätte duktig.

Bilder från ena katten och Nandis ;)


Hara bra /N&M

Kommentarer
Postat av: elin antus

är du hemma i helgen?? MISS YOU LIKE HELL!

2010-07-21 @ 17:09:47
URL: http://summerbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0