mystery

Heej bloggen, vämen håller. Tycker synd om hästarna men för oss människor älskar vi vädret.
Det är skit skönt i vattnet också jag och frida var och badade i förgår och det var jätte varmt. Vi var säkert i vattnet 30 minuter mer säkert.

Jag har ridit nu den här Silvia på lyckeby hon är jätte fin, mamma och jag har ju varit där i några dagar nu och det har varit roligt. Har ridit en häst som heter ganti också. I dag ska vi försöka bada med hästarna får se hur det går. De är ju så att Silvia och en häst som heter Monstret har varsitt föl den ena heter Charlie och den andra Mirre. Det har varit skit kul och lärorikt att ta hand om dom de är helt olika persoligheter den enna är skygg och rädd av sig men blir bättre och bättre den andra är kaxig och vårgar allt. Dom är helt underbara älskade dom i första stund.

Snart ska jag till stallet till underbara Nandis och rida efter det blir det skoning för henne.

Tog lite bilder i går:
ute på ritt
Mirre
Charlie
Charlie
Hare bra / N &M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0