Movie time




Heej bloggen, i dag ska jag äntligen träffa underbara Elin jag har inte sätt henne sen vi sluta tror jag gud de är hemskt. Men i dag ska vi ut och kolla på film vi ska se killers jag har velat se den och elin hade två fribilljäter till den så det blir jätte kul.

I dag har det inte annars hänt så mycket jobbar med pappa på taket och det går framot. Nanda blev vacinerad i går så hon ska stå i tre dagar sen är det lektion på söndag på högdalen. Vi har i dag träffat Sara för möte en timme, vi planerade min förberedelse för strömsholm och Nandas förberedelse för säljning.

Detta ska jag göra:
Läsa om och plugga
anatomi, yttre och inre
läsa upp till märke 4
Läsa böker som
Ridlära Bo Telin
Ridmässigt plugga,
alla vägar
sitsen
Grundhjälper
skänkel hjälper
Tygel hjälper

Sedan ridmässigt med Nanda:
Läxa: varje gång jag rider ut träna på hoppsitsen
ha 3 lektioner + ett miniläger för Sara där det handlar me om hoppning en dressyr.

Så lite har jag att förbereda mig kul tycker jag det känns :)
det var inte så mycket jag skulle träna på om man tänker på min ridning mer teori saker som kommer komma upp Sara ville att jag skulle vara förberädd på den delen också.

Sedan pratade vi om Nanda, prisdellar kategori och Nandas utvekling till säljdelen.

Ska ut och jobba nu hare bra /N&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0