Mobile

Heej bloggen i dag har jag haft en mycket bra dag vi hade ett litet kalas för min broder Kim som fyllde år det var jätte kul och mysigt hela familjen var samlad plus kims tjej och hennes underbara hund Bella. men det var skit kul mycket avslapnat vi såg på lite film och lite andra saker. Mycket trevligt har nu också planerat veckan då jag ska åka till Emma på ekerö v 31 blir de, eller allt är inte helt klart men förhoppningsvis då :).
Till nanda då, i dag stod hon och i morgon ska jag rida på volten entligen de va ett tag tack regnet :). skriver i morgon mer hur det gick.

Nu till rubriken om en månad måste jag fixa en mobil, de vi märkte när vi var på strömsholm var att min tre mobil hade ingen täckning och den halvt gått sönder så mamma och pappa har gått med på en ny mobil. Vi ska också byta opratör, telia var bäst där. Men nu är det så vilken mobil är bäst vilken vill jag ha helst massa sånt.
Vill hälst ha en IPhone men de är så dyra och jag vet inte om de vill betala det.

Några mobiler jag skulle vilja ha eller tänka mig

Vill ha :)






Skulle kunna tänka mig



Just nu är jag med i en tävling om att vinna en Iphone, länk http://feber.se/teliamax25/

Ja jag vet inte vilken jag får de är ju en prisfråga också men vi får se. Vad tycker ni vilken av dessa skulle ni välja.

Hare bra /N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0