Dancing On My Own


Hej bloggen, i dag har jag arbetat med alla mina muskler, är väldigt trött nu.

I morse red jag lektion för Sara och jag fick ha hoppsadeln och träna på sitsen och invärkan. Kan säga att jag fick stå i lättsits 15 - 20 minuter jag blev förvånad för jag klagade inte, jag tyckte det faktis inte va så jobbigt. Sara tror jag blev förvånad hon trodde säkert hon kunde pina mig lite men jag klarade det hehe :P. Men jag har blivit starkare i benen denna sommarn cyklar hela tiden, upp och ner till stallet och det är en lång backe som vi cyklar upp från. Nanda var i alla fall skit fin, jag hade hackamoret och hon var jätte fin, det är verkligen ett bett som passar henne perfekt. Ska har hackamoret på cavaletti lektionen också får se om de går bättre då, Sara tyckte de var en bra ide.

Sen efter ridningen sov jag en timme sedan gick jag upp åt lunch sen hälpte pappa på taket till kl 8 så jag kan säga att jag är trött nu. Men i morgon får jag nästan vila i alla fall från ridningen.

Har gjort en liten planering hur mina veckor kommer se ut:
v. 30
Tisdag: idag lektion för Sara
Onsdag: Vila
Torsdag: Zelina rida och jag
Fredag: volten
Lördag: Lektion på högdalen
Söndag: vila

V. 31
Måndag: Hoppning för Sara
Tis - lör - Jag åker till ekerö för att hjälpa Emma tovatt och mamma rider Nanda,

v 32
Mini läger för Sara med hoppning och cavaletti

v. 33
SISTA VECKAN

Jag och Frida ska på padlingstur
Famlijedag på ridskolan
Träffa alla kompisar
vara med Nanda rästen av tiden

V 34
JAG FLYTTAR TILL STRÖMSHOLM :)

HADE LITE BILD BRIST SÅ NI FÅR FRÅN RIDLÄGRET:
Detta är på mig och papaya på hoppträning på terängen då vi hoppar träbåten :)



HARE BRA /N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0