You're my special little lady

Nanda i snö
Heej bloggen, länge sen har inte skrivit på hela veckan men har varit helt uppe i skolarbete. Vi hade prov i fredags och var tvungen att ha MVG så jag försökte plugga hela veckan. Såg ingenting på tv heller. Så i dag gick alla reprisen jag missat "KUL".  Idag har det inte hänt så mycket red lektion i morse för Sara. Nanda var mycket fin på framridningen men jag trodde vi skulle rida kl 06.45 som förra gången men det blev kl 8 så Nanda var lite trött efter en timmes framridning. Men vi tränade på mina vägar som jag är sämst på och att jag inte skulle ta ut höger armen som jag gärna gör och bryter hela hennes kropp. Men Sara tyckte jag hade blivit bättre på rakriktningen och det känns bra.

 Har i dag också ridit på ridskolan på berberini. Gick mycket bättre i dag Carina var nöjd med mig, jag kunde ha honom låg och lugn. Det var faktis riktigt roligt i dag att rida honom tråkigt att det var sista lektionen men jag ska ta vara på det jag lärt mig.
Det är kul att rida stora hästar då och då. Men ju mer jag rider stor häst vill jag ha en till häst och när vi har börjat bli lite galna jag och mamma, vi är lite galna för vi tittar på hästar hela tiden. Men när vi har tittat runt så såg vi att Tagesson vi köpte Nanda i från har entligen börjat andvända sig av internett så blev man ber intresserad när vi såg hur fina hästarna var :S:). Tagesson gillade vi som persson han har ett försälnings stall i Skara. Nanda fick vi där i från hon var ju därimot inte så fin när vi köpte henne, men det han sa om henne var helt rätt han ljög inte eller något sånt. Vi har tänkt när jag ska verkligen ha stor häst så ska vi ringa honom och berätta vad vi vill ha.

I morgon är det skola igen så kommer säkert bara bli att jag bloggar nu på helgerna för på veckorna hinner jag inte.
Juste i dag så förnyade jag min licens och nu kan man anmäla sig till Solna :) ska göra det i morgon tror jag efter pappa har betalt licensen.
"blev ett lånt inlägg"

HARE BRA//N&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0