My dream

Heej bloggen, i dag var det -17 ute så det blev inge ridning för mig ville inte rida när det var så kalt. Nanda fick i stället stå och ha sitt varmaste täcke på sig så hon inte skulle frysa.
Men idag har jag varit hästskötare och jag frys riktigt mycket om tårna. Min kompis frida var med på nyårscupen en klubbis de har varje år. Det var igentiligen mening att jag skulle var med för flera veckor sen och hade säkert kunnat ha förbereda mig men Nanda och jag har inte hoppas sen våras och jag ville vänta med dressyren kan säkert lära mig något mer. För frida gick det bra hon blev tyvär utesluten i hoppningen men 2 i dressyren på denna tävling så slår man i hopp resultaten och hon fick en femte plats men jag tycker hon ska vara riktigt nöjd över dressyren. 

Till rubriken då jag drömmer varje dag och jag älskar att göra det. För att jag drömmer varje natt så kommer jag också i håg allihopa, mamma och pappa är lite trötta på mina historier tror jag som jag berättar. Men i natt då så drömmde jag att jag tävlade Nanda i hoppning, 110 och vi vann, HAHA. Lite roligt va:P. Men då när jag vakna så tog jag en tanke ställare jag måste börja hoppa min trännare tror det skulle vara bra för henne så jag har nu bestämt att jag ska ta tillbacka hoppningen. Jag har hoppat lite eller kallar inte det hoppning för det har bara varit stockar i skogen, men hon tar dom som de är 6o 70 hinder och tycker det är skit kul. Jag kommer såklart börja med markarbete och höja hinderna mer. Sedan får vi se hur det går ska börja med dessa träningar på lördagar varje vecka kul va?
Här nedan är det en rolig bild på min och Nandas träning från i våras. fotat från film därför dålig skärpa. 

Hare bra//N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0