Collapsed

heej bloggen, denna fredag blev också händelsrik. Föra veckan berättade jag om översvämningen. I går stannade jag hemma för jag mådde dåligt i magen. Jag trode jag skulle få en lugn dag samma som det var förra veckan jag trodde jag skulle inte behöva gå till stallet. Men kl 8 ringde mamma mig och sa att lilla ridhuset på ridskolan hade rasat. Mamma ville att jag skulle gå ner och kolla. Det var helt sjukt hela ridhuset hade rasat jag hjälpte till med att sätta upp några varnings snören sen gick jag upp. Men mamma och pappa blev helt oroligt och nu behöver vi verkligen ett nytt ridhus.
Lilla ridhusetBILD: lilla ridhuset som det ser ut nu
I dag hade jag bokat lilla ridhuset kl 2 för cavaletti men för att det inte finns kvar så var jag tvungen att hitta på något annat.  Lite tråkigt för jag kommer inte kunna rida min cavaletti längre vi känner att hyra hela stora ridhuset är onödigt så jag kanske kommer få läga ner min cavaletti/hoppträning :S :(. Men i dag rider jag ut var länge sen har varit mer träning. Men jag ska trimma lite i skogen träna på gallop och avsaktningar sen att bogen ska in och hon ska vara rak i kroppen. Sist vi red ut eller Nanda red ut var när frida red och det var förra veckan.

Uteritt: Frida rider NandaBILD: från uteritten förra veckan.
Hare bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0