sorry for my break

heej bloggen, har haft en liten paus från bloggandet ett tag som ni har märkt. Jag har inte haft så mycket att skriva om Nanda har gått fint och det har för det mästa gått bra. Nu är det så att jag är sjuk och då har inte jag kunnat rida mamma red i går och det gick  bra. Men nu när sportlovet börjar på måndag så ska jag försöka skriva lite mer. Så här kommer veckan se ut.
Tar från i morgon:
Söndag: Hoppas jag kan rida lektion för Sara, Precis efter det ska jag till högdalen och malin ska prova nya sadlar ;)
Måndag: En hemma dag ska rida i ridhuset ska också plugga
Tisdag: Kl 09.00 åker jag till STRÖMSHOLM. Ska ditt på studie dag ass roligt. Sara ska säkert rida Nanda
Onsdag: Rida ut någon som vill?
Sedan vet jag inte hur veckan blir ientligen skulle jag tävla på söndag men den är instäld. min första tävling blir 21 mars tror jag :P. längtar att komma ut och tävla nu, fast jag skulle vilja vara lite mer förbered så det är bra att jag har några veckor på på mig.   
Nanda och moa uteritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0