True Colors

Heej bloggen i morgon börjar mitt nya liv, och mitt gamla liv försvinner. De är inte fören i dag jag fattade att jag ska flytta jag ska åka hem ifrån de var en konstig känsla i veckan eller veckor har jag pratat om det men inte fattat, men i dag när vi var på affären om mamma och jag köpte tvätt medel frukost allt jag behöver började jag fatta. Tårarna kom när vi satt i bilen hem från Bella då jag fick ett medelande från facebook att frida hade skrivit. Allt kom och nu ser jag helt förstörd ut, mamma började också gråta. 

I dag som sakt har jag packat och ridit. Red ut på Nanda barbacka jag vet att det inte är sista gången jag rider henne men den kontakten vi har haft i tre år kommer nu sakta och säkert gå bort, de tar död på mig att tänka så men vi två är så tajta nu och det kommer inte vara så någon mer. Men jag satt och njöt fick tårar i ögonen men Nanda var pig och glad som vanligt. I dag när vi hämtade hon och masala kom de inte första gången jag ropa men efter ett tag kom dom och då galloperade hon till mig även fast pappa och mamma hade morötterna i sina händer. 
Nanda är en ponny som har kommit mig närmst inte så konstigt hon är min första ponny också. Men en sån perfekt häst trodde ja jag aldrig skulle få. Fast i början var det inte så perfekt men nu är det, nu är det mer än perfekt nu är vi gjorda för varandra.
Bilder från idag:
 



Någon vän som jag kommer sakna mest, är vännen som känner mig utan till och innan till, hon är den som har sätt mig göra alla möjliga saker, hon som alltid har stöttat mig i alla lägen, hon som jag har bråkat med en gång men började gråta så mycket så vi var tvunga att vara vänner igen. Hon som jag kan säga allt till, Hon som alltid den roligaste, Den tjejen är Frida Görtz min BÄSTA VÄN och har varit de nu ett långt tag, alla minnen vi har är oförglömliga.
Du har alltid varit min nummer ett alltid den jag har velat vara med du har helt enkelt varit och är min bästa vän.
Skulle vilja ha med dig, skulle helst vilja smuggla in dig, så du kan finnas där om det går snett.
Jag vet att båda vi är dåliga på att hålla kontakt men dig släpper jag inte kom i håg det jag släpper inte dig våran vänskap är för stark för att bara lämna och de vet vi om.'
Frida och Moa har och alltid kommer var oss två.

Frida och jag på julavslutningen


Kommer sakna alla från vänner familj och djur.
hare bra /N&M


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får det bra på strömsholm men det får du säkert ;)

Lycka till! :)

kram

Elin

2010-08-23 @ 13:40:48
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: julia blogg <3

vad söta hästar (;

2011-04-30 @ 08:56:36
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0