Summer

Hej bloggen, ja idag är det en varm och somrig dag, fast man undrar när det hämska kommer för det är faktis fredag den 13 :/ ska på fest i kväll så man hoppas inget händer, fast jag tror inte på sånt men lite kul är det.
Jag fyller ju år på en 13 års dag och en gång när jag fyllde år på fredag den 13 fyllde jag 13 och inget hämskt hände så jag tror inte på det.

I dag har jag gjort lite saker, på morgonen gick jag till Nanda och tog hand om henne de sov ute i natt sedan så åkte jag och satte upp en affich sedan åkte jag till forsen och hämtade mina gummistövlar.
Mobilen funkar prima och jag är skit nöjd har köpt lite appar och sånt, så jäkla najs.
Nu på eftermidagen har jag lekt själv,
Redskap som behövdes var:
Kamera
och Vatten slang
Jag tog lite sommar bilder det var skit kul blev dock mycket blöt men det är så varmt ute så jag torkade snabbt.
Här är lite bilder: Hehe



Hare bra /N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0