Standing where you left me

Heej bloggen, nu har jag packat enna resveskan, där de mesta av min skolkläder och ridkläder ligger. Fast nu har jag badrums saker rumssaker, ridsaker och lite annat kvar men kanske en fjärde del klar :). Måste sätta i en växel nu snart åker jag inte många dagar kvar. Men jag har gjort en liste vad jag behöver och vi ska följa den. 

Idag ska jag rida eller om en och en halv timme ska jag till stallet och rida snuffan. Det är jätte fint väder så det blir en tur ut. Ska släppa lite på nanda så hon får ha lite kul. Känns jobbigt det är inte bara roligt att flytta, Nanda stannar kvar och jag vet att denna vecka är våran sista. Vill igentligen inte inse det men så är det och jag måste ta vara på den tid jag har, Nanda är det bästa som har hänt mig och hon är ett minne som alltid kommer finnas.
Nanda kommer stå kvar kanske i några veckor medans mamma och Sara rider henne sedan åker hon upp på annons. Hemskt är det men hon är till salu då, trodde aldrig det skulle hända men så är det.

NANDA 07


NANDA 2010
Nanda

Kommentarer
Postat av: elin

spana in! det här är vad du kommer missa..

Vi får helt enkelt köra marathon i jul? :D



http://www.youtube.com/watch?v=vzj0g1IlwhM&feature=player_embedded



I will miss you!! <3

2010-08-21 @ 14:25:15
URL: http://summerbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0