Ring of fire

Heej bloggen i dag har jag haft en slapp dag, sov hos frida. Vid kl 9 åkte jag till tandläkaren var där ett tag sedan drog jag hem till frida och sov typ till halv 3 :P, skit skönt. Det är väll de jag har gjort i dag, haha lite roligt jag och frida låg i sängen och sov då ringde elin vid två tiden, de var så roligt för där låg jag och frida hade det skit skönt medans elin satt på bussen och hade precis kommit från skolan. Stakarna de har redan börjat medans vi har sommarlov några dagar till :D.
Fast kom på nu också att jag var med pappa på återvinningscentalen i jorbro för att släng gamla ridhusets lampor.

Nanda stod i dag, vi har tagit lugnt me henne nu några dagar för i söndags hade hon antingen slagit sig själv eller rivit sig, så hon fick ett litet överben. Ingen hälta eller svulnad men lite värme och det menas att det är aktivt om man inte tar lugnt då kan de bli alvarligt men nu är benet prima ingen värme eller nått. Så dessa dagar har jag bara skrittat, fast samtidigt tränat som i tisdags red jag i ridhuset i 40 minuter i skritt och det gick ass bra nanda var jätte fin. Men i morgon ska jag rida ut en av de sista gånger jag gör innan strömholm :/.

Här är bilder på värdens underbaraste ponny, ialla fall i min ögon:
Nanda

Mamma på Nanda


Sista bilden är på Mamma när hon red lektion för Sara

Hare bra /N&M

Kommentarer
Postat av: Tuva

Sv; Hon har jobbat där i 6 år :p



Visst, det ska jag göra :)

2010-08-20 @ 07:56:16
URL: http://hoppetossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0