Ekerö

Heej bloggen nu sitter jag på ekerö, har haft en jätte bra vecka som inte riktigt är slut en. Men i morgon ska jag dra till gudö i gen för att löshoppa Grynet på forsen men sen ska jag tillbaka och förbereda tre årstestet som vi ska till på söndag med söta Polle. 
I veckan har vi gjort det mästa från att fixa hagar, mockat, löshoppat, fixat alla manar, promenerat, spelat fotboll, badat & spelar WII som jag då suger på, hehe jag har en förbanelse över mig. 
Men vi har det jätte bra här ska blir riktigt spännade på söndag då jag ska hjälpa till på banan. Har fotat lite men inte så mycket konstigt nog men ska försöka i morgon.  

Men jag kanske inte skriver på söndag för jag kommer hem så sent annars blir det på måndag,
Nanda har jag inte hört något i från men jag tror det går bra saknar henne, men om ni undar varför inte går att få tag på mig så har jag ingen täckning här ute på landet.
men hare så bra
/N&M

Här är en bild på Gobi

Kommentarer
Postat av: Susanne

vilken fin bild!!!

2010-08-09 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0