You've done nothing at all to make me love you less.

heej bloggen, tänkte inte göra ett långt i lägg. Men i dag har jag varit flitig, Jag gick ner till stallet kl 1 typ och sedan var där till kl 5. I stallet vår städade jag lite med Malin. Vi tog bort sånt som kommer fram nu efter vintern och så. Jätte bra det blev ass fint. Efter det mockade vi hagen och jag gjorde mina saker la in torv och sånt. Hade ju tänkt att rid kl 2 men det blev i stället kl 4. För efter jag var klar med allt pyssel så satte jag upp nanda utomhus för att det var så fint väder. Och då försökte jag ta bort allt vinter päls kanske stod i 40 minuter. Man kan ju säga att man var hårig efter :P. Men när jag var hyfsat klar med det tog jag bort broddar och lindade benen sedan gick jag ner till ridhuset. Nanda var mycket pig och fin. Kunde ta vara på pig heten i dag. Fick till några jäkligt bra halter och avsakningar "GOOD" Efter ridhuset så gick jag upp med nanda borstade och fixade henne sedan efter ett tag så kom jag hem då var klockan typ halv 6. Men jag var fortfarande i gång så jag satte i gång min moppe så i morgon börjar jag åka i gen förhoppnings vis. Den kanske inte startar i morgon men vi får se, annars kan jag säga hej då till 3 km vägen som jag går varje morgon.
Efter moppen så gjorde jag mat tittade på tv. Sedan klockan åtta så var jag i gång igen och körde ett träningspass, med yoga på slutet som av koppning. Jätte roligt ska försöka göra det nu lite mer oftare.

Bilder från dagen
Nanda

Nanda

Fotade bilder från filmen:
Ridning
Ridnng
riding

Ni ser ju att min sitts behöver förbättras betydligt.
Hare bra /N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0