You gave my life direction

Heej bloggen, helgen har varit lugn och rolig. I lördags firade mig och pappa, bröderna kom och det var jätte mysigt. Idag har jag hjälpt till här hemma vi har eldat och fixat min moppe som hade pyspunka men nu är det fixat. I fredags var jag med fredag äntligen hade vi våran fet dag vi, jag blev tvingad att titta på någon rysare men det var mysigt har inte drömsmarrdörm är :).
Frida prisutdelning
Bild: Frida bästevän på prisutdeling, var tvungen att lägga ut den är så skön, Frida i mitten :D
Denna helg har Nanda varit jätte fin har verkligen varit nöjd med henne. I fredags red jag ut med mamma, det var mysigt blev mycket skritt. På lördags kvällen så red jag i ridhuset och mamma plågade mig lite med ridvägar.
Jag är inte en vanlig ungdom som som är ute och festar på lördagar utan jag sitter antingen i ridhuset och rider eller så är jag i stallet. Men det livet älskar jag skulle inte ta bort det för att vara någon annan stans. Men till ridningen i gen med det att mamma plågade mig. Först ville hon att jag skulle galopera ridhuset runt några gånger och de som känner och vet hur hon är i galopen vet att det är helvete jobbigt, men det gick ass bra lite fort kanske men min sits var jätte bra så jag bara satt där. Sen till den andra plågningen var att jag skulle rida perfekta vägar och hon gav sig aldrig heller :P men det var nyttigt. Men i dag då var det lektion kl 8 och Sara då fortsatte med min vägar och Nandas form. Behövdes en dressyr träning var ett tag sen men nu är jag på rätt spår igen. Det bästa med mig ridning denna helg är min sits den har varit nästan perfekt hela tiden också när jag red ut :).

Nu ska jag till duchen för jag stinker brandrök :S :)
Hare bra/ N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0