Rewrite my history

strömsholm brev


Det är ju lite kul att få hem ett sånt här brev eller vad tycker ni?. Såg det i brevlådan i dag blev helt förvånad eller jag väntade på det. Men det var lite kul. Så den 12 maj ska jag ditt på prov dag åker på tisdagen och sover där. För vi börjar kl 06.55 på morgonen så om jag inte sover där så måste vi åka 4 på morgonen. De säger att det är en prova på dag. Jag kommer få rida ha stalltjänst sen vet jag inte vad det kommer hända på den dagen. Jag och mamma åker ditt. Tråkigt att det är i maj för jag längtar redan nu. :D

Strömsholm brev


Till ridningen i dag, det var as fint väder i dag. Red då ut på en sväng, gjorde 50 halter från gallop och i gång sättning i gallop. Hon var jätte duktig fast hon har börjat blev lite rädd för saker på marken och så vidare. Det andra jobbiga saken är att hon har jätte svårt att fatta höger, får gå på som fan för att få i gång den. Men annars var hon en klippa hon var jätte duktig. Red i bara tröja ingen jacka jätte mysigt. Det jobbiga att det blir varmare är att hon har så mycket päls så hon blir jätte svetig så när jag kom till stallet i gen så svampade jag av henne.

I morgon fyller jag år och blir 16 år :) mamma håller på med min tårta nu. Kommer få gå upp kl 05.30 i morgon för jag har utsläppet kl 6.
Men nu ska jag kolla lite på internet sen ska jag i säng. Hare bra //N&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0