Now we go, cross your fingers

Hej bloggen kan lägga in ett till inlägg innan jag åker. Nu är allt nästan klart Nanda ska jag bara knoppa och fixa men allt är packat och hästtransporten är i ordning gjord. Jag startar ungefär kl 12.00 så håll tummarna då. Jag kommer komma hem kl halv 4 i dag så det blir inte en lång dag. Snart när jag är klar med det här ska jag dricka upp min choklad sedan ska jag göra i ordning mig och gå ner till stallet.
Jag tror det inte kommer gå så bra i dag men jag är fett tagad :) jag är inte nervös utan bara taggad. Red ju Nanda i går och jag hoppas hon inte är så i dag. Hon var ett litet kraftpaket som drog i väg. Men gallopen var mycket fin. Nej men nu ska jag i väg ska vara i stallet 09.30 och ta in Nanda då :).

Lägger ut en bild från förra tävlingen:)
vällingby

Hare bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0