Anything is possible

Heej bloggen, kommer göra ett kort inlägg ska bara berätta om en rolig sak och hur min ridning gick i dag.¨

Först till ridningen så får det roliga komma som till sist.
Idag var det jobbigt att rida kan man säga. Vi tränade på avsakningar och halter samt att hålla i hopp henne och få till att hon ska vara mer under sig. Lite svårt att förklara. I halter och avsakningar så går hon gärna övertygeln och det beror på att jag inte driver till räkligt i i avsakningen. Så i dag ville Sara pina mig lite och blev inte nöjd fören det nästan var perfekt och vi hade gått över tiden. Men det blev roligt jag kämpade på som fan, och nanda kunde inte för en gångs skull bara göra det jag ville utan här i världen ska allt vara perfekt om man gör ett minsta lilla fel, som att ta fel i tygen inte vara i sekunden på drivningen så protesterar hon, Kul va. Som sakt jag har en svår riden häst men jag lär mig som satan (förlåt för språket.) Men har lektion i morgon och Sara sa att vi ska fortsätta på det vi gjorde i dag så jag kommer säker vara lika slut i morgon.
Har som läxa fram över att göra 50 halter per pass. Det spelar ingen rol om jag rider ut eller rider inne, 50 halter.

NU TILL DEN ROLIGA SAKEN:
Man ska igentligen inte tänka detta som ett lättnat för jag måste kämpa på den då, men det är alla fall en bra bit på vägen. Jag blev helt paf när mamma sa att brevet hade kommit. Och nu undrar ni säkert var det handlar om men...
JAG HAR BLIVIT PRELIMINÄRT INTAGEN TILL STRÖMSHOLM :D. Jag är jätte glad nu vet jag hade det finns kanske en chans att jag kommer in men jag ska få i hopp mina poäng, som om det är det sista jag gör. I morgon blir det plugg hade tänkt en vilo dag i morgon men för att frida kom i dag och jag ville vara med henne så måste jag plugga i morgon.
Men allt är möjligt om du bara vill.

Här är bilder från dagen:
Trötta nanda efter träningen.
IvanFrida var hundvakt i dag så hon hade med sig Ivan som han hete
Ivan hopparHan va en jäkel på hoppa. :D
Hare bra //N&M

Kommentarer
Postat av: N

Hahahaha, älska hunden elr? :D

2010-04-16 @ 20:20:17
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0