sometimes it feels like I've lost you

Heej bloggen. Idag har det varit en trött dag jag ska snart gå till säng ska bara gå in i varma duchsen och sedan till säng. I dag har jag för det mesta varit trött men också för mitt lilla eller ja lilla grått anfall i skolan. Man mår verkligen inte bra när man har gråttigt men det har varit en känslo sam dag. Nanda har varit i allafall underbar hon har vart som min lilla hund Sara var mycket nöjd med henne idag och ska rida lektion i morgon för henne.
Men Nanda har vart lugn och glad som sakt min lilla hund inte för att hon är en liten eller hund men på det sättet.
Skrev ett kort inlägg men väntade på duchsen ska bli varm.

Gammal bild från i sommras Hare bra /N&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0