I want to be the best

En liten video från sundby Nanda i häst transporten. Tyckte hon var sött så här en en liten snutt. video från programen funkar typ inte min data är seg men vi får se kanske får upp något.


Heej bloggen, jag har inte skrivt mycket i veckan men det har inte varit så mycket att skriva om. Jag har mäst ridigt på morgonen lektioner och på eftermiddagarna har jag stannat i skolan för att jag måste plugga.

Men jag kan berätta om mina lektioner som har varit i veckan. Nanda och jag har mäst ridit på halvlånga tyglar och bara skrittat. Sara vill att jag ska rida så nu för att nanda ska bli så nöjd med mig som möjligt. men det har faktis gott mycket bra nanda har arbetat med ryggen som om nästan aldrig gör hon har varit enkel att ställa allt har liksom gott bra och jag har suttigt på långa tyglar det är lite coolt faktis. :) Men jag har väll tyckt det inte skulle vara så intressant, längtar nu till nästa tävling som är om två veckor Anna och emma ska också tävla så det kommer bli roligt att se dom där.

I dag då så var det tävling på ridskolan det var medelsvår tävling. Det såg skit kul ut jag vill också tävla så högt. Mamma sa till mig efter tävlingen ''Moa nu vill jag verkligen ha en stor fin häst som vi skulle kunna tävla på i de här klasserna med'' Jag kan säga att jag håller med även fast jag har en häst redan så skulle jag vilja ha en till. Men för tillfäligt är jag inte redo för en till jag måste utveklas i ridningen mycket mer för att jag ska ha en till. Och + så vill jag rida ponny tiden när jag väll kan. 

I morgon ska jag rida ut en runda ska försöka fota lite då.

Hare bra//N&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0