Wish me good luck, because I need it.

Stallkompisar

Heej bloggen, blir ett kort inlägg måste göra klart skolarbete som jag håller på med just nu. I går var en rolig kväll vi såg barnhemmet så klart kunde jag inte sova i natt mamma var inte så glad för först ringde jag henne halv 12 och sa att hon fick gå och möta mig och sedan kl halv 2 ringde jag henne och undrade om jag fick sova hos henne jag var rädd :). Men vi tittade på barnhemmet jag berättade spökhistorier det var väldig kallt för huset där vi satt hade ingen isolering men vi hade filtar och sovsäckar vi tog också en massa bilder jag räknade till 33 stycken men jag lägger bara ut typ 6 st.
I morgon är det tävling jag har bestämt mig, jag ska vara med. Det får väl gå piss då men då tävlar jag bara LC men nu känner jag mig peppad och vill verkligen. Det är ju det även fast jag kommer sist varje gång så tycker jag att det är skit kul. Men senare i dag ska jag gå ner och tvätta putsa och packa till i morgon.

Hare bra //N&M

Vi gjorde olicka minner här är Fjortis
Stallkompisar  lekter fortis :)
Stallkompisar   LedsnaLedsen HAHA titta min mun
Stallkompisar   GladGlad
Stallkompisar   RäddStallkompisar   leker drygaBitch/dryg


Kommentarer
Postat av: anna

haha fett kul att du ska tävla imorgon:D och GUD vad jag blev ful på¨alla bilder :P

men vi hade SKIT kul...

särskilt när ida gjorde fel miner:P

2009-10-30 @ 14:19:24
Postat av: N

Hahaha, anna kondomhuvud på första bilden XD

Dt va ju askul, vi måste göra om dt :D

2009-10-30 @ 22:13:17
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Moa

Det ska vi göra ;D

2009-10-31 @ 20:35:59
URL: http://nandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0