New Moon

Heej bloggen, sitter nu uppe och väntar på att twilight biljeterna ska släppas snackade precis med Undine. Vi ska f*n ha de här biljeterna. aja jag är helt galen som ni kanske märker men jag är ett fan så ja vad gör man.

I dag började min dag inte så bra. Glömde kvällsfodringen i går hästarna fick ingen mat :( men de klarar sig. Jag hade utsläppet också i morse och när jag tog ut en häst gick staketet sönder så det gick inte att stänga lite jobbigt. I skolan pluggade jag på flitigt på eftermiddagen på förmiddagen hade jag musik som var jätte roligt min musiklärare började snacka ridtermer och då förstod jag och sjön bra eller hon sa att det var bra :P.
I stallet då da. Sara red, jag tyckte Nanda var fin Sara tyckte hon var lite stel i vänster. Hon tittade på programen också hon tyckte också LB var bäst. Ja jag vet att ni vill säkert att jag ska lägga in vido men min data är väldigt dålig vill ha en ny ska få mammas snart som knappt är andvänd. Men Sara sa att det är hård träning nu så jag kan komma lite högre i placeringarna på tävlingarna:) Vad tycker ni ska jag fortfarande komma näst sist :P?

Hade tänkt att börja med vecko planering och har inget att göra nu om en timme släpps dem :)


PLANERING FÖR V. 45

MÅNDAG: Ridhuset, mäst skritt och avslappning ska ha henne i låg form hela tiden.
Kvällsfodring
TISDAG: Tränaren Sara rider, hon ska titta på programen
Morgonfodring
ONSDAG: Ridhuset, Sen kväll. Mest skritt och avslappning ska ha henne i låg form och rygg hög.
Kvällfodring
TORSDAG: Nanda vila,  
Insläpp
FREDAG: Rida ut sedan volten
Morgonfodring
LÖRDAG: Rida ut med Nell och Elin
Insläpp eller lunch
SÖNDAG: Träning för Sara, HÅRDTRÄNING :D
Morgonfodring
 

Jaja ska hålla koll nu på sf håller på somna villken sekund som helst. zzz

HARE BRA/N&M sory ingen bild i dag Kameran dog när jag skulle lägga in :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0