I'm so glad I went

Nanda Moa tävling vällingby LB


Heej bloggen, I går var det tävling blev en lång dag såklart för jag tävlade två klasser. Tävlings dagen blev mycket rolig Anna, emma och moa var där med och det gjorde det roligare Emma kom två i båda klasserna och Anna slog mig :P Frida var min hästskötare och var mycket duktig :P. Mamma och pappa var lugna och glada. Jag är verkligen glad jag åkte jag vet att jag måste lita mer på mig själv.
LC, Ja, jag som alltid värmer upp i första klassen. På bannan är jag lite loj och så men vi kom runt på 50% exakt. Nanda lyssnade inte riktigt på min iner skänkel.
LB, Ja, I den här klassen skärpte jag mig vi hade ju kanske tänkt att åka hem men det gjorde vi inte. Nanda var jätte duktig vi kom ju inte placerade men det ska vi göra nån gång. Men Nanda var fin hon gick på tygen hela tiden i gallopen med jag satt mycket bättre dom sa att först kom jag in lite loj men när pipan blåste så skärpte jag mig och satt helt andulunda. Jag fick 55,51% hade fått mer och mina vägar var lite bättre, men jag är nöjd.

Men nu är tävlingarna slut för detta år, Jag fick klarade inte mitt mål som var 60% men nån gång ska jag slå det. nu i vår kommer jag kunna vara med på 6 tävlingar och det inte händer något med nanda peppar peppar, ta i trä. Men nu under höst/vinter så ska jag träna på så när jag börjar tävla i april ska jag starta tävlings året med bra poäng.

Bilder från går dagen klicka för att få dem större.
Anna å Cilla :)Herkules å Emma på väg till prisutdelning :)Framridning Vällingby
Nanda häst transportenNanda å Moa tävling vällingbyFrida hästskötare och fotograf
Hare bra/N&M


Kommentarer
Postat av: anna

vilka fina bilder det var på mig och cilla och herkules och emma :)du får skicka dom sen eller nåt:)

2009-11-04 @ 14:26:44
Postat av: Moa

Spara dem i stället nu. :)<3

2009-11-07 @ 15:53:32
URL: http://nandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0