I go to the Falun, tomorrow

Heej bloggen, ja i morgon åker vi tjejer till Falun såklart med hela årkurs 9 men jag säger vi. Vi kommer ha skit kul och vi ska få högsta betyg i allt :P. I dag red jag på morgonen skulle ha lektion för Sara men hon var sjuk så jag red själv var ändå uppe så jag red då. Men Sara krya på dig. Sara ska rida Nanda i veckan medans jag är i Falun kommer hem på fredag så hon ska ta hand om henne tis - fre. Nanda kommer säkert vara skit fin när jag kommer tillbacka det blir ju som ett träningsläger för henne. Idag har jag också packat, handlat & lagat Pannacotta :) vi ska i falun ha hemkunskap och vi ska göra en middag till varmrätt blir det färsk pasta med egna köttbullar och en tomatsås och salad "så klart efter talriksmodelen :P" till efterrätt Pannacotta med vit choklad mycket gott. Aja ska nu rita lite på min skiss sedan tror jag jag ska skriva rent ett papper och sedan packa det sista. Vi hörs på lördag för på fredag kommer jag säker komma hem och lämna alla saker sedan bär det i väg till BIO NEW MOON.

Och juste har färgat håret brunt kommer överraska alla i morgon :).
Nanda sötKommer sakana denna fluff :) hon ska bli klippt i morgon
Pannacottapannacottan mycket gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0