N & M



Hej, var tvungen att skriva nu.
Dagen har varit helt perfekt den har varit rolig och bra. Vi har fått reda på att vi får stallet inga problem. Kim "min brosa" har skrivit på kontraktet om legenheten, flyttar från rissne i juni (mitt barndoms hus.) S red Nanda och jag fick nästan bara beröm och det var ass kul vi pratade genom hela ridpaset som hon red. I skolan har det också gått bra. Men dagens höjd punkt JAG ÄR MED PÅ STARTLISTAN! Jag och mamma satt på datan och tittade lite sen sa jag att vi kollar på vällingsby hemsida om tävlingen. Vad händer allt är uppe startlistan & medelande till ryttare. Först när jag klickade på startlistan rulade jag inte längst ner så jag missade mitt namn och tänkte typ å vad skönt det blir ingen tävling sen sa mamma att rula ner då stog jag där längst ner start numer 23 å gud det är sant nu. Jag är as glad.

Ska försöka skriva nu i gen men det kändes bra med ett glatt inlägg än ett tråkigt eller vad tycker ni? vill ni höra mig ledsen eller glad?



HARE BRA BAJSBAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0