N & M

Heej,
Idag är jag hemma vi har hemstudiedag i två dagar för att det är utveklingsamtal min är i dag kl 16.10 hoppas det går bra men tror det. Det här terminen är jag mer taggad även fast jag var det förra året men pluggandet var inte bra men den här terminen tänker jag ha låga mål så jag inte är så missnöjd när jag får betygen och det står att inget är uppnått.
Jag har varit i stallet för en timme sen nu sitter jag och lär mig glossor som mamma och jag har tagit ur från en engelska bok. Men jag kopplade bort mig lite för jag brukar göra så först tränar jag in dom sen ett tag gör jag något annt sedan gör jag ett litet prov om jag inte klarar det trännar jag ingen och så fortsätter jag så tills jag är klar. Dem har ju ändrat databassen eller nått på skolan men i dag kom jag in entligen men när jag är klar med engelskan ska jag försöka med min krönika men det jobbiga är att jag vet inte vad jag ska skriva om det kommer inte upp något i huvudet.
S ska rida i kväll så efter utveklingssamtalet kommer vi ha brotomt till stallet. Hoppas det går bra.


HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0