One day left!

hej bloggen, nu är det en dag kvar till julafton jag har köpt alla presenter gjorde det i går. Slog in allt i går med. Jag och mamma var inne i stan och köpte julklappar till mig vi hittade allt jag ville ha och vi blev jätte nöjda, vi hittade också kläder till henne. Presenten till Sara är jag lite osäker för de hade inte den färgen som vi skulle ha så det blev beslut ångest men jag kommer säga att hon får byta om hon vill.
I dag ska jag då rida lektion, förra året innan jul så red jag lektionen med tomteluva på nanda och vi gav presenten så jag hade tänkt att göra samma sak i gen. Har fixat så att nandas tomteluva är på och jag har tagit fram de röda schabraket och ett rött täcke, mycket jul ska det vara.
I morgon är det då jul jag ska rida och ta båda stallen på morgonen jag ska också ta lunchen i vårt stall sedan ska vi åka hem till kim och Zam och klä granen fixa maten, se på kalle anka, tomten och sedan mys. Jag hoppas det blir en rolig jul vi ska för första gången inte vara i rissne (mitt gamla hem) så det kommer bli lite andulunda.

Ska snart till stallet rider kl 17.00 så måste ner och fixa henne lite innan.
Här får ni en julbild på Nanda föra julen :)
Hare bra//N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0