I may, wish and will

Hej bloggen, i dag har dagen gått fort och den har varit mycket bra.
I skolan hade vi bara en lektion som var skridskor, såklart ramlade jag tre gånger och sista gången blev det som jag ville göra magplask på isen. Slog i mitt ond knä som är redan skadat från förr och min höft har blåmärken på båda ställerna armen är lite konstig också men inte mycket. Efter skolan hämtade pappa mig och vi åkte och köpte en reflex jacka som jag har längtat efter, den jag har nu är så himla kall och den suger så jag fick en byggjacka som jag kommer ha i stallet. Red med den i dag ville inte ta av mig den för den var så skön men blev för varmt så jag var tvungen. 
Nanda var helt underbar i dag hon gick som en klocka fast hon blev lite ireterad på mig några gånger och sprang åt andra hållet men jag fixade till det. Hon gick i en rund och låg form den var mycket behaglig kunde få till riktigt snygga halter och gallopfattningar hennes svag punkter och det gick bra. Jag vet att vi kan men jag behöver hitta alla knappar så tror jag vi kan komma någon stans inte högre än LA inte ens de men kanske lite bättre poäng i LB skulle inte sitta fel och det ska vi få. mitt nya moto I may, wish and will.

varseljackaVarseljacka dam, Kostar 1, 800 fast vi hade rabatt. hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0