have you sent the letter to Santa yet?

Hej bloggen 2,5 dagar till jul :) längtar för att öppna julklappar och ha hela familjen samlad. Helgen har varit mysig i fredags hade jag julavslutning med sex kompisar det var skit kul vi gjorde en massa fun. på lördagen och söndag så var Kim min broder och Bella Kims tjejs hund. Det var jätte kul Bella är så mysig hon älskar att mysa och hon är mycket liten så man kan ha henne som ett gosse djur. När de åkte så saknade vi båda det blev lite ensamt, men vi kommer träffa dem på julafton :). 
Idag har jullovet börjat fast jag har inte vart så ledig har börjat på steg 20 i engelska som ska vara klart och skickat in innan skolan början. Jag också tränat på gramatiken i engelska för att jag i allafall ska få G nästa år så behöver jag träna en massa. Men man ska göra sin egna skola och jag skriver om en häst skola såklart. I dag red jag ut som jag inte gjort på länge för att det har varit så mörkt när jag kommit hem men jag red vid lunch. Nanda var duktig ute hade snodden på för att hon skulle arbeta med ryggen hon arbetar annars inte så bra ute då är det mest gallop i hennes järna, hon vill aldrig trava om man trycker till skänklarna så är det galopp, men det är kul :P. 
I morgon rider Sara på morgonen har utsläppet så jag kanske kollar när hon rider, länge sen för att hon går till stallet och rider själv när hon vill på tisdag. I morgon ska jag också åka och köpa julklappar ska köpa Saras julklapp också det är den och brödernas julklappar kvar. Mina bröder ska få en damsugare och Sara ett BR schabrak (hoppas hon inte ser denna inlägg :P) Men ska i allafall nu gå ner till stallet har insläppet i stora stallet :).

Lite bilder från fredags, med tjejorna.
Jul avslutning
jul avslutning m. tjejorna
julavslutning m. tjejorna,  Hade fotokväll senare med sjuka sminkningar och frisyrer :)
Hare bra ska till stallet nu //N&M


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0