I just want it to go well




Heej, har börjat skirva nu igen för nu känner jag att det händer mer än vad det gjorde i sommaras. Idag hade jag en hemsk morgon i natt eller typ kl 6.00 på morgonen, jag trode klockan var två och inte gick upp. Min klocka stog på två så jag litade på den igentligen skulle jag vara i stallet vi den tiden så kl åtta ringer malin och säger att de tog ut nanda. Jag fick värsta chocken för jag skulle ju också vara hos frida om typ en kvart. Men fort upp och åka i väg. Jag han bara hitta mjukisbyxor och mitt hår var fettigt men men, vad ska jag göra.
Iskolan gick det väll bra jag var på föreläsningen och anteknade flitigt. Efter skolan drog Frida med mig hem vi var mcyket flumiga eller hon :P. Men vi åkte till katterna och gav dem mat sedan hem. Vi hittade en dans studio som vi skulle kunna åka på det är på måndagar men har ett perfekt shema för att klara det. I stallet red jag på volten Frida fota så jag passade på. Nanda var inte lika fin som jag hoppades men jag var väll lite stressad för att frida kollade :P. Men bilder fick vi vissa hemska men vissa bra. I morgon ska jag rida ut ska kolla om någon vill rida ut med mig (så om ni vill rida ut ring mig de som känner mig har säkert mitt numer)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0