N & M

Heej ny design som ni ser den är gjord av min kompis http://bellalicious.blogg.se/ Hon hade inget att göra så hon fixade min på 30 minuter. Jag är glad för det för nu kan jag börja skriva om på nytt med en ny design.
I dag har dagen varit mysig jag älskar det nya vädret. I går red jag barbacka utan täcke och med mamma gående berdvid. Nanda är bara glad hon är så gullig hon vill göra saker hela tiden hon är mycket bra i dressyr. Det är verkligen den bästa tiden nu och jag njuter faktis för engångs skull. I skolan är jag lite trött men det är jag almänt för några sekunder sen blev jag klar med min sluttsatts till en labb för NO. Men jag kämpar på. Jag har börjat läsa om twilight tvåan och den är underbar det har kommit många tårar. Även fast jag har läst den förut och det kom floder så kan inte tårana ta slut för de här böckerna. När dvd kommer ut ska jag köpa den.
Idag red jag i ridhus först ut med M och Masala sen i ridhuset träning på halter och program ridning Nanda blir stadigare på tygen varje dag som går och det blir bara mycket bättre för mig. I dag red jag också med knoppar dem blev faktis mycket snygga, ni som inte vet så knoppar jag varje dag nu för att jag ska bli bra till den 13 april. Knoppar är mycket svåra att göra tycker jag men dem blir bättre. I morgon ska jag upp tidigt och ha utsläpp sedan ska jag till skolan. Efter ska tror jag till stan och titta på presenter till mig. + sedan yoga 

Om ni undrar varför jag inte skiver namnen på människorna i den här bloggen är det så att jag i bland inte vill lägga ut dem men jag lägger ut hästanas namn och mitt.


Hare bra bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0