N & M

Heeej, Mitt lov har varit perfekt i dag är jag 15 år och jag har fått en moppe jag har varit på en tävling jag har lärt mig köra och massa saker. I går firade vi mig och jag fick moppe en gamal en men den går att köra och jag gillar den. Sen så fick jag min jacka som jag har väntat på och så. Sen i dag så tvälade jag och Nanda. Nanda var helt underbar hon var lugn och ja jag blev bara glad även fast vi kom sist =S =D men, men revanch eller hur? Men jag liksom slutade rida när jag väll var på bannan men på framridningen var vi de snyggaste paret på hela tävlingen. Tyvär har jag ingen film pappa trodde att han filmade men det gjorde han ej. Men bilder finns har lite brottomt nu min brosa vill att jag ska se star ja.

Hare bra bajsbajs.

 Nanda tävling och min lilla moppe gamal som sakt F på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fantastisk fin du är på bilden då du rider!!



Kram från

Mamma

2009-04-28 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0