N & M

Solen lysser, det är varmt, det känns som vår!

Heej jag våren är här helt klart här. Jag ser inte ett enda moln på himlen. I dag har jag varit hos M och D dom bodde as fint gulit snyggt ja och mycket mer kan jag säga. Jag fick pröva hennes kavaj och den passar perfekt den frågan är löst till tävlingen. Snart ska jag äta och sedan dra till stallet. Ska rida med A på volten och ja.

I går var jag inne i stan med S. Jag skulle lägga bort min skinjacka men den var slut överallt. Men i dag köpte vi den på internet. I går var jag också med tjejerna. Vi hade foto kväll. Vi var i spökhuset som vi hade snackat att vi skulle fota där så i går gjorde vi det jag har bara en bild nu som inte är redigerad (vet ej stavning) men den är på migSka snart få redigerade bilder av V B och I. I morgon ska jag och F till V och kolla på när hon rider sedan slagga där. Tar med mig kameran i dag, lägger ut i kväll.

Hare bra Bajsbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0