N & M

Heej,
I går var en mysig dag på morgonen red jag lektion för S skit kul =) det gick bra trönade på attt händerna ska vara stilla men ändå jobba henne i form på slutet funkde det och min läxa är: avsakningar, Gallopfattningar & händerna. Sedan efter fixade pappa sadlen så nu är den fixad och efter red jag dressyr kursen. Det gick verkligen skit bra Pamir han som jag red var jätte fin gick på tygen och jag fick mycket beröm längtar till nästa söndag.

Efter allt stall och häst, så kom pappas kompis M och hans dotter S. S var skit gullig hon var 1 och halvt år och kallade alla för mamma.
Igår kände jag mig piss så idag så är jag sjuk hatar den här förskylningen antar att jag är hemma i morgon snoret fan bara rinner och det gör ont när jag snyter mig. Jag har också ont i hvudet men ska ta en allvedon. F rider Nanda i ag jag orkar inte men ska försöka hjälpa henne i stallet. Tar med mig kameran.
Jag har faktist i går anmällde jag mig till klubmästerskap i hoppning 70 cm hemma plan men bara för kul och så ska jag kanske vara med på tävling 1 november.


Bilder från i går.

S  OCH M OCH MOA

JAG OCH NANDA hälsar
HARE BRA BAJSBAJS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0