N & M

''enkligen''
Hej,
Asså ibland för står jag mig inte på datorer jag skulle licksom gå in på internet då funkar ena sidor men inte andra jag blir så irenterad. Som nu jag hade lite bråtomt men tänkte gå in på datan snappt, Nej då är det så att internet funkar inte så du får starta om och allt.

Jaja till det vanliga nu! Idag var en bra dag i stallet. I skolan inte så bra,
Skolan först då - Jag gick ju i dag till skolan hade liteka feber men ville gå en då. Jag var faktis duktig i spanskan men kursen HALLÅ våran lärare suger verkligen jag fattade inte ett piss och för att föreläsningen var kl 11.50 och min lunch började 11.30 så han jag typ inte äta och + äklig mat soppa licksom. Men jag pluggade med pappa nu på kvällen så jag är väl förbered för i morgon på provet =).

I stallet då - Så skulle jag och M åka till ett stall som heter Forsen för att hämta stolpar till en hage. Där fick vi se ett så sött föl den var verkligen söt jag ville bara ta den där ifrån fast den bet om sparkades eller mäst bet den, men jävligt söt.
Jaja men när vi skulle hämta stolparna, tror du inte då att dom är jätte långt bort så där gick vi igenom alla hagar. Man blev riktigt trött jag var typ slut fast vi tog inte med oss stolparna men vi fixar det på lördag då är det 4 till som hjälper.
Nu till ridningen. Det gick jätte bra jag red i hopp sadlen och i jumpa skor men det var skönt, man kan säga att jag red dressyr i hopp saker men det funkade skit bra Nanda var pig men lydig och hon gjorde allt jag ville kanske inte då i gallopen men det är alltid svårt men anars jävlar vad kul det var. Jag blev verkligen glad, Nanda blev svättig och nöjd hon med så man kan säga att båda vi blev nöjda.
M ska köpa klipmaskin i morgon så nästa vecka åker pälsen av =D.


Jag och F red ju ut i går och tog en fina bilder mäst på F för jag fotade bäst eller Blacky var finast på korten nanda hade mäst öronen lite åt alla håll och kanter.




                                                                         HARE BRA BAJSBAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0