N & M

Heej.
Samma i gen har inte skrivit på länge men det blir så att jag inte hinner.
Dagarna går åt. För det är skola, Nanda, och bara trött het jag är i stallet sent på dagarna och är skit trött när jag kommer hem. Det går inte så bra i skolan får ingen styrning det har gått tre veckor nu snart en månad och jag tycker att det inte går bra. Jag försöker men det blir ändå konstigt. Jag har faktist redovisat ett steg i matte men det var hur lätt som helst nu är jag på ett anat och ja.
Nanda har fått deare äkligt men vad ska jag göra. Ska köpa medecin till henne som hon ska få. Jag och f ska rida ut i dag =D =D vi har inte gjort det sedan 06 fatta jag är jätte glad. Hon ska rida Blacki och jag underbara Nanda.

Jag hoppade i söndags skit kul vi hoppade 70 cm i fem feman och så hoppade vi på båge det var kul nanda och jag var skit duktiga jag var inte rädd Nanda sprutade bajs på S HAHA.

Nu ska jag äta korv och sedan gå ner och mocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0