N & M

Heej,
Den här dagen började bra.
I går kom mitt gud barn och red nanda =) tog lite foton och så min brosa kom ju på kvällen och sov över han gjorde det i natt med men nu har han åkt hem. Det var en skit bra dag i går. Jag fick prata mer med honom har ju inte gjort det på ett bra tag eller det blir liksom inget intresant men jag berättade om Falun och hur han skolkade i skolan och gjorde en massa bus, gav mig massa råd också. Z var underbar hon kom springande när hon klev ur bilen men prata att hon ville rida nanda hella tiden.

Men i dag kom mamma fem i sex, vi skulle till stallet, jag skule rida. Vi gick ner, juste i går kom en ny häst till vårt stall och herkules har flyttat ner till andra stallet =( tråkigt jag gillade den lilla skiten men skönt. Jaja den kom och den heter Zantigo typ och tjejen som äger den verkar var mycket snäll. Ja till morgonen igen, jag och mamma tog ut hästarna för utom nanda för att hon skulle jag rida lektion för S. Jag gjorde i årdning Nanda och gick ner till ridhuset och började rida fram då ringer S och säger '' Moa jag är sjuk, har kräks kan inte komma men rid endå'' (jobbigt men jag tänkte '' jag rider väll'' ) Mamma kom och hjälpte mig och det gick skit bra. Nanda har aldrig gått så fint för mig jo med gummisnod men jag red utan nanda lyfte upp rygen så jag kunde nästan inte sitta kvar det var grymt roligt.
Efter gick jag upp och satte mig fram för tv när jag hade blivit klar i stallet. Jag tittade på ett av mina nya favorit program Wildfeer tror jag den hete den går varje söndag kl 10.20 den är mycket bra.
Sen åt jag mat och sedan var det att rida i gen på ridskolan sista dagen på dressyrkursen med hästen Pamir.
Det gick inte lika bra men Pamir gick fint och var duktig men jag blev inte riktigt nöjd ändå. 

Det var häst dag i dag. JAg skulle ha varit med V men hon svarade aldrig på mina samtal så det sket sig. 
I dag var det bra tv dag också det blåste ute och regnade så det blev en tv dag. 
Det var alla  mina favorit program Först då på morgonen men det räknas inte men sen.
UGLY BETTY , DESPERATE HOUSEWIVES, GREY'S ANATOMY, ONE TREE HILL, GOSSIP GIRL.
bara passa bra tv.

imorgon är jag ledigt då läger jag in bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0