N & M


Heej,
Den här morgonen började inte bra! mamma väckte mig kl 05.55 men jag gick upp 10 minuter efter var så tröt ville verkligen sova till kl 07.00 men vad gör man? Jag har ju häst som ska ut.
Jag gick ner till stallet, gav dom mat och sedan byte täcken Masala var skit jobbig hon ville på Zantiago hela tiden blev lite irenterad sen var jag typ det till lunch. I skolan pluggade jag för en gångs skull. Det jobbiga är att jag har velat ha halsduk hela dagen för att jöma min FINE på hakan det har varit lite varmt men den syn faktis och det är jobbigt. Jag tror det är mitt smink jag använder nu är det som gör att jag får finnar vi ha en fondetion men måste flörta llite med mamma först.

Efter skolan stack jag till U och vi gjorde mackor och sedan möte I med sin brosa vid buss hållplatsen. Vi stack in till stan och skulle titta på kläder till honom för att han har födelsefest på söndag och jag ska hjälpa till. Men vi hittade två snygga tröjor på jc till han en kofta och en pike ''han ska ha det på sön'' =).
Jag hittade också ett par skit snygga skor på ''din sko'' det var några som inte alla använder och jag vill inte att alla ska ha samma skor men dom passade skit snyggt till jens dom kostade 499 kr men dom var riälla VILL HA DOM.

Efter allt shoppande åkte jag och I på yoga jag var skit hungrig och trött när vi åkte ditt. Men tror du inte då att det är en vekarie som kör skiten ur mig jag har tyckt förut yoga är inte så jobbigt men den här lektionen var det vi skulle gör 2 helt olika solhälsningar jag aldig gjort förut och ballans övningar. Det var svårt och jobbigt fast hon var bra det var roliga övningar men att stå i hunden och plankan länge det var bara jobbigt.
Kommer säkert ha riktig träningsvärk i morgon.
Imorgon ska jag rida ut och ta en riktig tur på söndag ska jag rida nanda på morgonen och sedan ska hon klippas och ryckas sen ska jag till festen och hjälpa till vet inte om man ska ha med sig någon prisent juste på lördag ska jag köpa häst mat.


(Ska försöka ta med mig kameran imorgon och synd att jag inte hade det i dag för då kunde jag visa skorna)

                                                                            HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0