N & M

Heej,

Skrev inte i går S red och det gick jätte bra.
Nanda skoddes i måndags jag skulle rida tidigt men när jag kom till stallet hade Nanda nästan tagit av sin sko så jag kunde inte men B kom och slodde om henne nu har hon fina hovar.
S red i går jag var rädd att Nanda skulle vara pig men jag hade tur hon var jätte fin S blev mycket glad och jag med. Jag träffade F vi ska rida i dag och den nya tjejen ska rida med oss skit kul asså =). Vi får väll se hur det är för jag och F brukar ju rida bredvid varandra nu så det kanske vi inte i dag och då kan vi också vara taskiga om hon går backom.

Idag var det gjorbigt vet inte vad som hände min klocka stog på 05.56 och då skulle den ringa mig men jag kanske stängde av den eller nått men mamma kom och väckte mig så jag fick bråttomt men hon tog fram datan så jag kunde skicka över lite arbete men nu har jag några minuter det är därför jag skriver.
Ska nu sminka mig och gå, Jag vet inte om det är jumpa i dag men tar med mig kläder än då.


OUTFITT



HARE BRA BAJSBAJS
Ps. har bråttomt ds.

Kommentarer
Postat av: Susanne Andersson

vad kul ni verkar haft det i Falun//:-)

2008-10-08 @ 18:42:25
URL: http://nandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0