N & M

Heej,
I går kom pappa och brosan hem från fjälen dom lever =).
Jag red på morgonen och blev nöjd skulle ientligen ridit lektion i dag med men S kunde inte.
Nanda var stel i går men var säker för hon har villat närsta i två dagar mamma ska börja tömköra henne på lördagar för att träna sig själv och Nanda för om vi ska köpa ny häst så kommer vi köpa en ung häst och då måste man kunna tömköra.
Idag har jag pluggat hemma jag vet att det är lov men jag är tvungen ett uppdrag ska vara klart den här veckan. I mrogon ska jag till F vi ska sticka in till stan och typ göra nått.
om någon minut måste jag springa ner till stallet om jag ska hinna rida innan 4. Ska rida i ridhuset därför har jag brotomt men jag ska rida kl 3 så jag kan ta det lungt men vill mocka och så innan efter stallet ska jag till F ska slaga när i natt.

I går kom också min kamra som har varit med på resan i fjällen.

                                                                         HARE BRA BAJSBJAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0