N & M

 HELLO EVRYBODY,

HÄNT: Jag har haft ett underbart  påsklov tack vare V, A, B, F och många fler. ( KAMERAN ÄR SÖNDER gick sönder i lördags hade tagit kort på nanda men

kan typ inte lägga in dom =( jag är skit förbanad på det. A har fått en spricka i benet så hon har gips.
men jaja nu ska ni få veta mer =)



Lördag, Red i ridhuset som jag har gjort varje dag kommer inte ihåg men det gick bra. Kameran gick sönder skit sur och ledsen det var min fina kamera. ( ska lämna in den på lagning)



Söndag, Red i lilla ridhuset körde bommar var skit kul nanda gick jätte bra hon var underbar saden gled fram på halsen två gånger så jag måste köpa svanskappa finns en billig på hooks.se.


 


Måndag, tyvär kommer inte jag i håg :S
A BRÖT FOTEN.

Tisdag, jag åkte till stan med b f & f det var roligt B F stack i från mig och F. Jag köpte en kappa som var för liten så jag måste lämna tillbacka det =S men anars var det kul
 S red på kvällen, gick hur bra som helst s var nöjd jag nanda var pig men gick bra =)

A fick gips


Onsdag, NANDA stog jag åkte till V det var roligt vi tittade på häst till henne hon ska köpa ny, vi tittade på king kong det var sorlig jag började gråta. Vi gick ut med hundarna och dampade på ett häst spel ASSÅ FAN HÄSTEN HOPPADE INTE. V hade sugmärken över halsen fyra stycken haha.
Vi tittade på hopp träning när K hoppade det såg bra ut =).



Torsdag, F väkte mig klockan hav åtta jag skulle rida nio fatta. Men jag var glad att hon gjorde det. nanda gick skit fint jag blev ass nöjd hon red kola en häst på ridskolan. efter gick vi till A och retade henne lite.
sen drog vi A åkte hem jag gjorde läxa ( DUKTIG MOA)
ska till stan kanske i mårgon och byt kappan mot en annan.


       
                                                                                  HARE BRA BAJSBAJS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0