N & M

HAR INTE SKRIVIT PÅ HELA VECKAN DET HAR HENT MYCKET JAG ÄR INTE LEDSEN PÅ A LÄNGRE.

Måndag red jag och a ut det var mysigt vi pratade om nhur jag lände hur sårad jag blev a förlöt mig och nu är det bra vi red i en timme och 15 minuter det var bra vi klätrade galloperade, travade och skirittade mäst såklart hästarna var jätte duktiga vi red brevid varandra typ hela tiden var nära på att bli sparkad men om man har snälla hästar så gick det.
BENET BRA SARA I MÅRGON.


Tisdag S red nanda det gick jätte bra s gav mig beröm och jag var glad TOG KORT OCH FILMADE =) för engångs skul


NANDAS OUTFITT idag

image6


Onsdag

Nanda stog jag tog hand om masala och nanda

NANDAS OUTFITT idag

image7( inte så fin)



Skärtorsdag :)

Jag och a och f red påskkäringar. Frida var kyckling hon gick, jag och a var påskkäringar nanda och foxy var det också eller ja. hästarna var duktiga för vi satt på dom det mästa. foxy fick damp två gånger så hon red hem men jag kämpade fick godis i alla fall.

image8image9image10



Fredag

Idag red jag i ridhuset med a Nanda gick fint hon var duktig skärvade lite för mycket men gick ståtligt många gånger hon var tröt för i går hon gick bra och vilade bra på stegen jag var nöjd men endå inte Mamma och pappa
kom och kolade a och dom tyckte att dom gick bra =) så jag blev vell glad

NANDAS OUTFITT I DAG
image11



                                                                                     HARE BRA BAJSBAJS
                                                                     SKA NU OCH RIDA BERÄTTAR SEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0